Total Pageviews

Friday, July 22, 2011

Saya terlalu SAYANG DIA..............

"Dia" adalah orang yang paling sy sayang hingga nafas sy yg terakhir. "Dialah" segala-galanya dalam hidup sy. Tanpa "dia" sy x kuat sepertimana hari ini. Tanpa "dia" sy tidak matang dalam membuat keputusan. Tanpa "dia" saya tidak mampu untuk menjadi Nurashikin seperti hari ini. "Dialah" yang rajin melayan karenah saya, suka duka saya... berkongsi cerita dengan saya walaupun kadang kadang tah apa apa cerita tah. Saya tau dia sayang sy lebih dari segala galanya. Sy juga begitu... Hanya "dia" yang bertakhta di hati saya sampai akhir hayat saya. Tidak akan ada pengganti. Syukur Ya Allah kami dipertemukan dalam pertemuan yang tidak kami sangka. Semuanya adalah ketentuanMu. Syukur kerana sy diberi peluang untuk hidup bersamanya dan janji saya adalah untuk menjadi isteri yang terbaik, isteri yang mithali dan insyaallah ibu yang betanggungjawab, ibu yang pengasih & penyayang.

 
Dan saya nak anak saya yang bakal lahir nie nanti tau dia ada seorang "papa" yang sangat penyayang... :) "Dia" adalah Mohd Nazrul. Nyawa saya hingga nafas saya yang terakhir, hingga ke syurga....
 

 
Gambar zaman bercinta... ;)

 

 


 
Sy suka lagu nie..
Nikah

 

 

No comments:

Post a Comment